ارائه خدمات
و ارسال پیامک


1403/09/11

راهنمای ارائه خدمات و ارسال پیامک

در این بخش با پنجره‌ای شبیه به پنجره زیر روبرو خواهید شد:
services
توسط لیست بازشوی سیاه و سبزی که بالای لیست مخاطبین وجود دارد می‌توانید گروهبندی مخاطبین خود را تغییر دهید. «همۀگروه‌ها» یعنی نمایش همه مخاطبین، و اگر در بخش ویرایش مخاطبین و مشتریان مخاطبین خود را گروهبندی کرده باشید، گروه‌های مختلفی را در لیست بازشو خواهید دید، که با انتخاب هر گروه، مخاطبین زیر گروه انتخاب شده در لیست مخاطبین نمایش داده خواهد شد. پس از کلیک روی هر مخاطب، اطلاعات حساب و پیامک‌هایی که برای او ارسال کرده‌اید زیر هم نمایش داده خواهد شد. در هر قسمت از پنل سمت چپ، پیامکی که برای مخاطب ارسال شده، یا پیامکی را که می خواهید برای او تنظیم کنید و ارسال کنید را خواهید دید، همچنین می توانید حساب حسابداری او را نیز در همین بخش یادداشت کنید، فرض کنید مخاطب یا مشتری شما دستگاهی را برای تعمیر به شما تحویل می دهد و هزینه تعمیر دستگاه 3 میلیون تومان می‌شود و به صورت علی‌الحساب 1 میلیون تومان به شما پرداخت می‌کند، در این بخش می‌توانید بدهکاری او را 30,000,000 ریال و بستانکاری او را 10,000,000 ریال ثبت کنید، همچنین در بخش پیامک برای او بنویسید مشتری گرامی آقای داریوش طوافی، دستگاه شما به این تعمیرگاه سپرده شدو مبلغ 2 میلیون تومان از هزینه تعمیر دستگاه شما باقی‌مانده است. از دکمه‌هایی که پایین بخش تنظیم پیامک وجود دارد می‌توانید برای تایپ سریع کلمات استفاده کنید. کلید ┘◄ برای رفتن به سرخط کاربر دارد. همچنین در همین بخش تعداد حروف پیام نیز نمایش داده می شود.
پس از تنظیم پیامک می توانید آنرا فقط ثبت کنید، یا علاوه بر ثبت پیامک را برای مخاطب ارسال کنید. در همین بخش برای هر پیامکی که قبلا تنظیم کرده‌اید، امکان حذف، ویرایش و ارسال دوبارۀپیامک وجود دارد.
services
پایین قسمتی که می‌خواهید پیامک جدیدی را تنظیم کنید، مانده‌حساب مخاطب نیز مشاهده می‌شود، که مجموع بدهکاری و بستانکاری مخاطب است.
ارسال پیاک از طریق شماره‌ای که سمت چپ بالا قابل انتخاب است میسر می‌گردد.
بالای پنل سمت چپ، کنار نام مخاطب شماره تلفنی که مخاطب با آن پیامک را دریافت خواهد کرد، نیز نمایش داده شده است .